Grote Verrassing

20 april 2017

Hoi!

In mijn laatste blog post zei ik nog dat ik veel zin had in een echte Engelse Pasen. Dit is allemaal een beetje anders gelopen. Donderdag avond zei Woody: “You are free tomorrow, but can you help me out in the morning?”

Vrijdag en maandag waren verplichte vrije dagen, mijn hostfamilie vind dat ik ook vrij verdien op deze dagen. Super lief!

Toen ik mijn tanden aan het poetsen was die avond was ik aan het denken wat ik zou gaan doen op deze vrije dagen. Bijna iedereen was naar huis of moest werken op deze dagen. Ik dacht aan het feit dat Woody goedkopere vliegtickets kan krijgen voor mij. Wat als ik naar huis, huis zou gaan?....

De volgende ochtend spookte het idee om naar Nederland te gaan nog steeds in mijn hoofd.

Ik vroeg aan Woody wat een vliegticket zou kosten en dit was bijna goedkoper dan twee dagen naar London te gaan een 1 dag naar Brighton. Wat ik anders gedaan zou hebben.

Dus ik besloot het om te doen! Wij boekten mijn vlucht om 8 uur in de ochtend, hierna moest ik nog even snel schoonmaken en langs George in het ziekenhuis. Om 12 uur zat ik op het vliegveld te wachten. Het was even spannend of ik in het vliegtuig zou komen, ik stond op standby. Alleen als er een vrije plek zou komen, mocht ik mee. Twee uur en een half uur later ging de gate open en kwam ik er achter dat ik mee mocht!

Na een korte vlucht moest ik nog met de trein. Ik had alleen Renee ingelicht over het feit dat ik naar Nederland kwam, voor de rest wist niemand er van. Renee haalde mij op van het station en had als verassing Maxime en Maree meegenomen. Alleen zij wisten niet dat ze mij gingen ophalen.

Na veel knuffels en een klein traantje gingen we naar de Mac, hier moest ik natuurlijk even een Mckroket halen! (:

Toen was het eindelijk tijd, tijd om mijn ouders te gaan verassen! Dit was denk ik wel een van de mooiste momenten, mijn vader, moeder en broertje niet meer wetend wat te doen, te lachen of te huilen. Mijn hond herkende mij pas na een paar minuten en begon mij een te soort van te knuffelen.

Toen wij allemaal een beetje bijgekomen waren gingen wij ons favoriete spelletje doen, De Kolonisten van Catan.

De volgende dag sprak ik af met twee goede vrienden, Wieke en Koen. Alles voelde weer zo vertrouwd! Het was echt heel fijn om ze weer te zien (:

Hierna ging ik lunchen met Sanne en daarna eventjes shoppen met mijn moeder. Ik vertrouw de Nederlandse kappers wat meer dan de Engelse dus daar ging ik ook nog even langs.

In de avond zat ik in een cafetje op De Brink, ik had gezegd tegen mijn vrienden, wie langs kan en wil komen, kom gezellig wat drinken. Het was super leuk om ze weer te zien en we hebben lekker bij kunnen kletsen.

Nadat Wieke en ik nog veel te lang als “vroeger” hebben staan praten op het punt waar onze wegen scheiden ging ik naar huis.

De dag erna was een beetje een chill dagje, in de ochtend kwam wat familie op bezoek en hierna hebben we gewandeld in het Kolkbos, het was gek om daar weer te zijn, het voelde alsof alles veranderd was, maar toch weer niet. In de avond natuurlijk boer zoekt vrouw gekeken en naar het paasvuur geweest!

Maandag was al weer de laatste dag.. In de ochtend hebben wij nog even gewandeld met Cody en hierna nog even langs wat vrienden geweest.

Om 4 uur ik met de trein naar Schiphol. Ik kwam achteraf gezien veel te vroeg aan op het vliegenveld. Ik ben altijd zo bang om te laat te komen op dit soort momenten. Toen ik er achter kwam dat mijn vlucht ook nog eens vertraagd was, moest ik nog langer wachten....

Uiteindelijk was mijn vlucht vertraagd met 1,5 uur, iemand had een tas in het vliegtuig achter gelaten en deze moest door de politie verwijderd worden...

Toen ik eindelijk op Gatwick aan kwam, nog met de trein naar Redhill. Daar kwam ik een vriendinnetje tegen, super leuk! Nog even snel bijgepraat en toen naar huis.

Wat heb ik die avond goed geslapen, na zo’n drukke dag en druk weekend.


Lots of Love,

Evelien

Reacties

Reacties

Peter en Ineke

We reageren niet zoveel, maar we lezen je blog wel altijd met belangstelling.
Leuk dat je onaangekondigd "even" naar nederland bent gekomen.

Groeten,
Peter

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active