Vintage Kilo Sale & Bezoek

24 maart 2017 --> Oeps, ik was vergeten dat ik deze geschreven had, maar bijdeze! (:

Hi allemaal,

Twee weken geleden heb ik een heel druk weekend gehad (:
Op zaterdag ochtend vroeg in de morgen gingen we met de trein naar Guildford, hier was een vintage kilo sale. Klinkt tof en dat was het ook!

We dachten dat het in een kerk was, maar naast de kerk stond een grote witte tent, hierin stonden rijen met kledingrekken. Je moest 1,50 betalen om naar binnen te kunnen, toen we binnenkwamen gingen we alle rekken langs opzoek naar de mooiste spullen. Binnen was het zo druk!

Het was eigenlijk een beetje als een winkel die uitverkoop had en iedereen wilde op hetzelfde moment de beste spullen. Uiteindelijk vonden we alle zes wat mooie kleren. Toen kwam het grote dilemma, hoe zwaar is één kilo? Per kilo kleren die je meenam betaalde je 15 pond. Je hebt sneller een kilo dan je denkt, ik had een spijkerjasje en een blouse dit was samen al één kilo.

Hierna gingen we naar een Wetherspoons restaurant. Deze restaurants zijn super populair in Engeland. Het eten en drinken is er goedkoop, je krijgt normale porties en het is nog best wel lekker!

Hierna zijn we naar wat winkels geweest en toen was het al weer tijd om te gaan. In de trein had ik afgesproken met Ingrid. Ingrid en ik hadden elkaar denk ik voor ongeveer een jaar niet gezien, misschien zelfs wel langer! Het was dan ook super spannend om elkaar weer te zien, wel super leuk. Wij waren altijd de slechtste in Engels op de middelbare school en nu ontmoeten wij elkaar in England. Super grappig, wie had dat ooit kunnen bedenken.

Toen de trein aankwam in Redhill heb ik haar een kleine tour gegeven, West Central, Belfry shopping, tweede handswinkels enz. Hierna zijn we naar mijn huis gegaan. Na een tijdje kwam mijn gastgezin weer thuis en gingen we samen Zootropolis kijken. We aten samen die avond en daarna was het tijd om Ingrid kennis te laten maken met het nachtleven in England. Na een drukke avond uit met wat interessante gebeurtenissen lagen we veel te laat in bed...

De volgende ochtend sliepen we een beetje uit, daarna hebben wij ons klaar gemaakt om de reis naar London te maken. Hier aangekomen gaf ik Ingrid een tour langs alle belangrijke en bekende plekken maar ook langs een paar van mijn favorite plekken.


Daarna werd het weer wat minder en hebben we een beetje rondgelopen in The National Galerie. Toen wij naar buiten liepen was er een jongen een heel mooi concert aan het geven op Trafalgar square. Straat muziekanten zijn altijd zo leuk en goed in London!

Helaas was het toen al weer tijd voor Ingrid om terug te gaan naar de plaats, in England, waar haar colleges zijn op dit moment. Om daar te komen moest ze nog heel wat uurtjes in de trein doorbrengen.

Ik ging ook terug naar huis en was net op tijd voor de traditional sunday roast met de familie, de eerste aupair van de familie die op bezoek was, opa en oma (:

Lots of Love,

Evelien

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active