London Dungeon

2 mei 2017

Hee allemaal!

Elke woensdag ga ik naar de au pair meeting. Ik vind het altijd wel leuk, hier ontmoet ik nieuwe au pairs in de omgeving en maak ik nieuwe vrienden. Bijna al mijn vrienden hier heb ik bij de meeting ontmoet.

Een paar weken geleden ontstond er een beetje een groepje met meiden die er elke woensdag standaard wel waren. Ik vertelde ze over de acties op pakken van de cereals. Je kan met deze actie voor de prijs van 1 met zijn tweeën naar een attractie gaan in England. We besloten om naar de London Dungeon te gaan. Eerst had ik hier een beetje mijn twijfels over.... Het staat erom bekend dat het echt super eng is! Maar ze haalde mij over en afgelopen zondag was het zo ver, we gingen er heen. Zes meiden waar ik al langer mee om ga een nieuwe Franse jongen en een nieuw Duits meisje. In de ochtend namen we de trein en toen op naar de Dungeon. Bij de ingang moesten alle mobieltjes en camera’s uit. Best wel jammer, ik heb geen foto’s kunnen maken voor jullie.

We kwamen in een spookhuis terecht, London Dungeon is de historie van Engeland uitgelegd op een horror manier. Eerst gingen wij een stukje in een soort van wildwaterbaan, hierna kwamen wij uit bij een vrouw die hoofden verzamelde, in het tijdperk waarin we nu zaten werd iedereen die ergens schuldig van was onthoofd.

Hierna kwamen wij in een enge lift deze bracht ons naar Houses of Parlement waar het buskruit voor de aanslag van Guy Fawkes al klaar lang. De vloer ging ook nog eens echt schudden toen het buskruit afging.

Verder kwamen wij in een martel kamer, een vrouw liet ons allemaal martelapparaten zien. Bijvoorbeeld een tang waar ze je tong mee rond draaiden. Ik moest van de vrouw de cel in en de Franse jongen moest in een martel stoel gaan zitten. Brrr dit was best wel eng!

Toen wij deze kamer uitkwamen, waren wij in de pestkamer hierna in een doolhof vol met spiegels, een rechtbank, een kapper, een oude pub en nog veel meer. Ze hadden er echt wel werk van gemaakt! In elke kamer gebeurde er wel weer wat onverwachts.

Als laatste was er een vrije val, waar ze een foto maakte. Gelukkig heeft niemand deze gekocht. Mijn gezicht was niet heel charmant......

Omdat we nog best veel tijd over hadden, hebben wij de nieuwe mensen een soort van London tour gegeven. Langs de London Eye naar Covent Graden, Seven Dials en toen naar China Town.

Daar ontmoeten wij een andere au pair en gingen wij een van de Aziatische bakkers in. Toen liepen wij naar Travalgar Square en naar Leiscester Square. Vanaf daar gingen wij met de bus naar de Tower Bridge.

Hierna zijn wij naar SoHo gegaan om daar avond te eten in Wagamama. Waar ze super lekkere noedels hebben!

Een van onze favoriete YouTubers is daar vaak, we hoopten om hem tegen te komen, maar helaas.

En dag vol met gezellige mensen en leuke uitstapjes! Nieuwe vrienden en leuke herinneringen.

Lots of Love,

Evelien

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active