Blogs voor Travel Active

Hoi allemaal,

In het afgelopen jaar heb ik twee keer een blog voor Travel Active geschreven. Omdat ik niet helemaal tevreden ben met wat ik voor deze week heb geschreven dacht ik dat het wel een leuk idee was om deze twee te delen.


De meest recente gaat over waarom je een aupair zou moeten worden, wat een aupair allemaal doet en hoe het is om een deel van je gastgezin te worden.

Lees die hier

De andere gaat over waarom aupair zijn in Engeland zo leuk is.

Lees die hier

Een iets andere post deze week, ik hoop dat het toch wel een beetje leuk was!

Lots of Love,

Evelien

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active