Avonturen waar ik nog niet over verteld heb

Hee allemaal,

Ik wist niet zo goed hoe ik alle kleine reisjes/avonturen die ik heb gemaakt waar ik nog niet over geschreven heb toch zou kunnen vertellen. Vandaar dat ik het per avontuur ga vertellen. Ik hoop dat heel leuk om te lezen en overzichtelijk wordt in deze dagboek vorm.

19 juni 2017 - echt al bijna een jaar geleden wow!

Op deze dag heb ik voor het eerst in mijn leven een tenniswedstrijd bijgewoond! Niet zo maar een wedstrijd, het was de Aegon kampioenschap. Alle beste spelers uit de wereld bij elkaar in Queens club in London.

Het was een tropisch warme zomerse dag en er werd dan ook de hele tijd omgeroepen dat je moest blijven drinken en insmeren. Overal waren super netjes geklede mensen die of champagne dronken of het zomerdrankje in Engeland, Pimm’s.

Mijn host familie houdt van tennis, ze zijn vooral een grote fan van Andy Murray. Toen ze er achter kwamen dat hij aanwezig was, werd het hun missie om hem te ontmoeten en hem te vertellen over George and the giant pledge. Die dag was George eerste uitje sinds de operatie dus ze wilden hier een onvergetelijke dag van maken.

Toen we er via via waren achter gekomen waar hij ongeveer zou zijn, bleven we in de buurt wachten. Uiteindelijk kwam hij er aan en konden ze met hem op de foto en een praatje maken. Hij was echt super aardig en sympathiek. Uiteindelijk heeft hij heel veel voor George and the giant pledge gedaan. Dit was een van de grappige avonturen die ik met mijn host familie heb mogen meemaken.

25 juni

Zoals de meeste van jullie wel weten hou ik van Brighton, ik wil het dan ook met iedereen delen, hahaha. In London woonde er een Nederlands meisje die ik kende van de Travel Active au pair informatie dag. Toen we er achter kwamen dat we allebei in Engeland au pair gingen worden, hebben we veel informatie gedeeld en vaak afgesproken.

Aimee had nog nooit Brighton gezien en een van mijn vriendinnen in Redhill ook nog niet dus we gingen er heen en ik was voor een dag tour guide in Brighton! Deze dag was heel leuk (:

We zijn ook nog naar een plek geweest waar ik veel verhalen over had gehoord maar nog nooit geweest was, coffeeshop The Flour Pot. Zoals jullie nu wel weten is in Engeland een coffeeshop iets anders als in Nederland. Een Youtuber die in Brighton woont, Zoella had er vaak over verteld maar ik was er nog nooit geweest. We hebben hier koffiegedronken en het was zeker een leuke plek!

1 juli

Het weekend erna ging ik naar Aimee in London. Hier ben ik eindelijk met de Emirates Air Line geweest. Dit was een van de dingen die ik nog een keer in London wilde doen. Het is een skilift over The Thames net buiten het centrum, in de buurt van Wimbledon Stadium.

Hierna gingen we opzoek naar Greenwich, we snapte het alleen niet helemaal. We dachten dat het logisch zou zijn dat de metro stop North Greenwich in de buurt zou zijn. Helaas bleek die logica niet helemaal te kloppen. Na ongeveer een uurtje reizen, we waren echt goed verdwaald, waar Aimee helaas geen tijd meer voor had omdat ze moest babysitten kwam ik wel aan in Greenwich en ontmoete ik daar een andere au pair. Gelukkig is het wel een hele mooie plek in London en was het de hele reis wel waard!

10 september

Dit is Georges verjaardag, helaas waren de Woodalls in Amerika voor George zijn behandeling en konden we dus niet zijn verjaardag vieren. Vrienden hadden een straatfeest georganiseerd om toch zijn verjaardag te kunnen vieren en het geld dat ze ermee zouden ophalen zou naar het goede doel gaan. Er was bijvoorbeeld een taarten bak wedstrijd, moet je zien hoe mooi deze taart is:

14 september

Deze dag ging ik met mijn nieuwe Nederlandse vriendin, Femke, de mooie natuur in Surrey, het gebeid waar ik woon, ontdekken.

We gingen een wandeling maken bij Leith hill. Deze berg had een super schattige toren, waar vanaf je een nog mooier uitzicht had. In de verte konden we London zien!

5 november

Zoals je hier boven kon lezen ben ik een grote fan van Brighton, maar op deze dag werd ik een nog grotere fan. Ik ging met Gemma, mijn Spaanse vriendin sinds de eerste week dat in Engeland ben, naar Brighton. Ik had via via gehoord over The Band Stand en we gingen er naar op zoek, toen we er aankwamen en ik zag hoe mooi het was werd ik verliefd hahah. Maar echt, kijk maar:

Een van de verbogen pareltjes in Brighton!

5 februari

De dag dat George alle snapchat filters wou uitproberen, hoe schattig!

En de dag dat ik bij West Central voor het eerst een soort van blaadje uit mijn latte art kon maken!!

14 februari

Valentijnsdag…. Hier ben ik nooit echt een fan van geweest, maar dit jaar was het eigenlijk best een leuke dag! Ik deed een film, wijn en ijs avondje met mijn vrienden hier. En mijn vrienden uit Nederland hadden deze lieve verassing:

23 februari

Vicki, mijn host mums 40e verjaardagsfeest. Hier werd ik echt als een deel van het gezin behandeld dit was zo’n fijn gevoel. Ze had een groot feest voor vrienden en familie georganiseerd. Ook had ze een fotohokje waar de hele avond lang foto’s gemaakt werden. Mijn favoriet is toch wel deze met de hele Woodall familie:


1 maart

Sneeeeeeuw! Heel Engeland stond op zijn kop, want er lag sneeuw. Ook in Engeland sneeuwt het niet zo vaak en de Engelsen flippen hem dan helemaal.

Dit betekende dat George en Alex vrij van school waren en dat we met het hele gezin sleetje gingen rijden. Redhill heeft een mooie heuvel om hard naar beneden te gaan met de slee joehoe! Het was echt heel gezellig met zijn allen in de sneeuw.

5 maart

George zijn Hickmanlijn, de slangetjes die uit zijn lichaam kwamen voor bloedtransfusies en medicijnen, werden verwijderd!

Toen hij thuis kwam was het zo schattig, hij deed gelijk zijn t-shirt om hoog om het aan mij te laten zien dat ze weg waren (: zo blij was hij.

10 maart

Ik had op Instagram gezien dat een van mijn au pair vrienden naar The pride of the valley sculpture park was geweest. Dit zag er zo leuk uit dat ik er ook wel een keertje heen wilde gaan. Femke leek het ook wel grappig en wilde er ook heen dus we gingen er samen naar toe. Het was echt een groot park vol met allemaal verschillende beelden.


Deze waren gemaakt van allemaal verschillende materialen. Het was heel gezellig, een super mooi park met aparte beelden en hierna heb ik mijn eerste bubbelwrap ijsje ooit gehad

(:



Hopelijk vonden jullie deze andere manier van bloggen leuk, laat het maar weten!

Lots of Love,

Evelien

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active