Vertrek datum!

Hee allemaal,

Daar ben ik weer met een update over mijn au pair avontuur.

Allereerst bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige post (:

Na het vorige bericht heb ik met beide gezinnen geskypt. Het waren allebei echt hele leuke gezinnen dus een keuze maken was heel lastig!

Uiteindelijk had ik bij een gezin toch meer het gevoel dat het klikte en per toeval besloot het andere gezin toch geen au pair meer in huis te nemen.

Als het contract getekend is, is het rond! Negen oktober vlieg ik naar Londen, vliegveld Gatwick. Daar word ik door de familie opgehaald bij wie ik voor tien maanden ga wonen en werken. Het gezin woont in Redhill, dat ligt ongeveer 30 minuten ten zuiden van Londen. In het gezin ben ik dan de au pair van twee lieve zoontjes van vier en zeven!

Iets meer uitleg over het werk wat ik daar ga doen:

De moeder werkt veel en de vader onregelmatig vandaar dat ze besloten hebben om een au pair in huis te nemen. Ik ga ervoor zorgen dat de kinderen in de ochtend op tijd op school zijn. Hierbij doe ik een beetje huishoudelijk werk zoals wassen, strijken, vegen en de afwas. Daarna heb ik wat tijd voor mijzelf. Als het tijd is haal ik de jongens op van school of de sportclub en zorg ik ervoor dat ze hun huiswerk maken, in Engeland krijgen ze namelijk op jonge leeftijd al redelijk wat huiswerk mee, avond eten en op tijd naar bed gaan.

Dit alles doe ik dan vier dagen per week en de andere dagen ben ik vrij.

Voor nu is het alleen nog koffers inpakken en afscheid nemen… Lastig maar krijg er als het goed is een leuk tijd voor terug.

Ohja, ander goed nieuws: vandaag heb ik mijn autotheorie gehaald! (:

Tot de volgende up-date (:

Lots of love,

Evelien

Reacties

Reacties

Marleen

Jaaaa wat goed! En super gefeliciteerd met je theorie!
Lfs FP, M, Gijs

Marja Broekhuis

Hoi Evelien!
Ik hoop dat je er hele leuke 10maanden krijgt! Veel succes met de laatste voorbereidingen!????

Marja Broekhuis

Wat nu die vraagtekens daar doen??ik had een smiley gedaan????Probeer het nog een keer

AnneMarie zur Kleinsmiede

Wat leuk Evelien gefeliciteerd met je theorie en heel veel plezier komende 10 maanden.

Caroline

Heey Eef!
Nu je toch naar Engeland gaat, moet je je Sörensen aanpassen want je gaat niet meer naar Noorwegen.... nu the way heel veel plezier!!!????
X Caroline

Caroline

Die vraagtekens waren hartjes....

Samantha-Travel Active

Ook is het geen Noorwegen, je gaat een geweldig avontuur tegemoet! :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active