Meeting the family!

9 oktober 2016 10:45 in het vliegtuig

Het is zo ver ik zit in het vliegtuig! Maar eerst even terug wat is er allemaal gebeurd sinds mijn laatste update?

  1. Afscheidsfeest, in mijn tuin met een vuurtje. Het was echt super gezellig en wat heb ik leuke cadeautjes, briefjes en aandenken gekregen!
  2. Het inpakken, wat een drama was dat. Marije en ik hadden alles perfect in de koffer gekregen, was hij 4 kilo te zwaar...... Na wat struggles heb ik toch maar wat kleding thuis moeten laten helaas. Het stomme is dat wanneer je net op weg bent naar het vliegveld nog weer 5 dingen bedenkt die je bent vergeten. Helaas, maar dat paste er toch niet in.
  3. Afscheid nemen van mijn familie en onze familie vrienden. Dit heb ik gedaan met een mini pizza party. Dit was nog wel het lastigste van allemaal...
  4. Afscheid nemen van de huisdieren en het gezin. Wij hadden het allemaal moeilijk. Mijn broertje ging gelukkig uiteindelijk toch nog mee naar het vliegveld. Dat was wel fijn, met zijn allen afscheid nemen op het vliegveld.

Nooit gedacht dat je zoveel moest doen op het vliegveld! Eerst moest ik mijn grote koffer in-checken. Daarna door een poortje naar de securitycheck. Alles in witte bakken, ook mijn laptop apart en schoenen uit. Daarna door een scanner. Toen ik al mijn spullen wou pakken was de bak met mijn rugzak achter gezet. Ik schoot natuurlijk helemaal in de stress, want daar zaten de belangrijke spullen in. Wat bleek, ik had een te grote pot met cream mee dus die werd in de prullenbak gegooid, helaas. Daarna mocht ik alles weer inpakken en aandoen. Toen moest ik ongeveer 25-30 minuten lopen naar de goede gate, D28. Daar aangekomen mocht ik nog even zitten, de laatste ''succes'' en ''goede vlucht'' berichtjes antwoorden (: en toen het vliegtuig in.

Gelukkig heb ik nu een stoel bij het raam dus dat is heel fijn, alleen zitten mijn oren dicht. Lekker foto’s maken, schrijven en naar buiten kijken, perfect! Naast mij zit een aardige Nederlander. Achter mij iemand die ademoefeningen doet. Ik denk iemand hij bang is om te vliegen. Straks op Gatwick airport word ik opgehaald door Vicki en George. Woody en Alex zijn dan bij de rugby, ik ben benieuwd!

Het is zo spannend, mijn avontuur (:

16:49 Redhill home.

Nadat we waren geland, moest ik nog weer een tijd in de rij staan voor weer een paspoort controle. Daarna weer een heel stuk lopen en mijn koffer van de band pakken. Gelijk toen ik de deur uitstapte keek ik in het gezichtje van George super lief! Na een grote knuffel liepen we naar de auto, mijn grote koffer paste er nog maar net in. Het was een soort sportauto super cool! Na een korte rit kwamen we bij het huis. Echt een mooi oud huis uit 1800. Aan de voorkant versierd met bloemen en bladeren enz. Binnen in het huis zijn ze nog aan het klussen, de tweede verdieping is bijna af. Beneden moet nog veel gebeuren, maar het is goed leefbaar.

Mijn kamer is super mooi! Ik heb een klein vuurplekje en al een collage lijst waar ik wat foto’s in heb gedaan. Ook een super leuk kastje met spiegels erop. Al mijn koffers zijn al uitgepakt.

Morgen een “meeloop dag” en dan de stad leren kennen.

Lots of love Evelien!

p.s. Super bedankt voor alle reacties op mijn blog. Helaas kan ik er via mijn blog niet op reageren maar ik lees ze wel!

Reacties

Reacties

Peter de Munck

Leuk dat je het leuk hebt.
Je moest naar dit ontwikkelingsland natuurlijk veel menemen, want er is bijna niets te koop (hi)
Groeten Peter en Ineke

Marja Broekhuis

Hoi Evelien.
Wat een leuk bericht!Ja dat is werken op een vliegveld he! Je bent niet zo maar het vliegtuig in! Hoe gaat ie nu?
Groetjes Marjaxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active