Day 1

Maandag werd ik ingewerkt door Woody, de vader. Mijn wekker stond om kwart voor 6, wat achteraf veel te vroeg was. Ik begin mijn dag om half 7 in de ochtend aangekleed beneden.

De jongens waren ook te vroeg wakker, dus alle klusjes die ik normaal moet doen vóór dat de jongens wakker worden werden nu haastig uitgelegd door Woody. Ondanks dat denk ik dat ik het wel aardig weet.

Daarna kwam de looptocht naar school, die toch wel wat langer is dan ik had verwacht; ongeveer voor 30 minuten lang een drukke weg.

Nadat de jongens naar hun klaslokaal gebracht waren, kreeg ik een tour door de plaats waar de school is: Reigate. echt een leuke stad! Na een cup of tea en een bezoekje aan de telefoonwinkel liepen we door een park en wat andere straatjes terug naar Redhill. Het centrum van Redhill ligt dicht bij huis. Op het moment zijn ze bezig met het centrum wat meer aantrekkelijk te maken, en ik moet zeggen, dat doen ze goed!

Hier natuurlijk weer een kopje thee gedronken en daarna zijn we doorgelopen naar huis. Daar de was op gehangen en wat andere “standaard” klusjes gedaan. Na dit gedaan te hebben had ik vrije tijd! In deze tijd heb ik mijn kamer een beetje ingericht.

Daarna reden Woody en ik langs de Hoge School, waar ik misschien iets van een avond cursus ga volgen. Ik weet nog niet precies wat, iemand ideeën?

Toen hebben we George, de jongste, op gehaald van school. Ik snap nu wel waarom ze lopend naar school gaan. Iedereen hier gaat met de auto en er zijn nauwelijks parkeerplekken. Het was echt een drama om een vrije plek te vinden.

Woody moest nog wat klus materialen voor de nieuwe badkamer, geen probleem! Want in die tijd kon ik met George het park in. Hij gaf mij een tour door het park en liet hij me de wensfontein zien.

Vervolgens gingen we naar de speeltuin. Deze is echt heel mooi en heel groot! Na mijn iedee veel beter onderhouden dan de parken in Nederland. Toen Woody terug kwam gingen we Alex ophalen, en toen we eenmaal onderweg waren begon het uit het niks ineens te regenen. Helaas, we hadden de was voor niks buiten gehangen om te drogen dus…

Eenmaal thuis van Alex ophalen hebben we als eerst hun favoriete spel van dit moment gedaan: ballon tennis. Daarna een curry gegeten, de kids in bad gedaan, natuurlijk tanden gepoetst en de dag besproken om vervolgens te gaan slapen.

Dit was tevens de eerste avond dat Vicki later thuis kwam van werk, dus daarna nog even met Vicki en Woody aan tafel gezeten en gekletst. Dit was super gezellig, ik liet ze foto’s zien van thuis en zij vertelde mij meer over het leven hier en hoe ik het best met Alex en George kan om gaan.

Reacties

Reacties

Marja Broekhuis

Hoi Evelien!
Ik lees dat je het wel naar je zin hebt!Goed idee ook om een studie op te gaan pakken!
Succes!

Arnoud

Engels is altijd handig!

Marleen

Leuk! Heb je al een studie gekozen? Lfs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active