Huis, omgeving, opvallende dingen.

Hoi allemaal,

Geen verhaal update deze keer, want het is vakantie dus dat betekent, hele dagen met de kinderen en weinig vrije tijd. Wel heb ik wat anders voor jullie namelijk een lijst met wat dingen die mij zijn opgevallen in de twee weken dat ik hier ben. Ook wat meer informatie over het huis en zijn omgeving.

  • Iedereen gaat naar school in een schooluniform, deze zijn per leerjaar verschillend. En elke school heeft zijn eigen kleur.
  • Links rijden natuurlijk.
  • Geen brood bij het ontbijt, ik mis mijn broodje hagelslag...
  • Veel gezinnen gaat met de auto naar school, mijn gezin is hier op tegen. Elke ochtend gaan de jongens op steps naar school en ik loop/ren er achteraan.
  • Tussen de middag eten ze (warm) op school en ze hebben geen vrije woensdagmiddag.
  • Ze leren de tafels voor rekenen niet tot 10 maar tot 12.
  • In het gebied waar ik woon is sporten heel belangrijk, Alex doet 5(!) verschillende sporten. Deze sporten worden allemaal vanuit school geregeld.
  • De mensen hier zijn heel beleeft. Ik merk nu al dat ik te weinig please zeg.
  • Engeland is vol met taxi’s.
  • Stopcontacten hebben een schakelaar en natuurlijk een 3 punt aansluiting.
  • Wanneer je uit gaat sluit de club om 2 uur, de meeste mensen zijn al dronken om 10-11 uur en gaan niet echt naar een dansclub maar gewoon naar een café.

Het huis waarin ik nu woon, is een huis waar ze nu 1 jaar wonen. Het huis zijn ze compleet aan het verbouwen. De grote badkamer is klaar net als de kamer van de jongens en mijn kamer. Op zolder zijn ze bezig met een super grote klerenkast voor de ouders. De ouders slaapkamer is als het goed is voor december klaar. Ze zijn nu de aansluitende badkamer aan het betegelen. Daarna is waarschijnlijk de beneden verdieping aan de buurt. Hier gaan een aantal muren uit. Daarna komt er een compleet nieuwe keuken. Verder moeten de kamers een update krijgen. Bijna alle muren zijn hier lichtblauw of rood, de vorige eigenaren waren spirituele mensen. Aan de boom in de tuin hangt nog een schedel die de slechte geesten moet verjagen. Verder is er in de tuin een vossen familie. Ik heb vandaag mijn eerste vos gezien! Ook heb ik vandaag in de tuin 3 eekhoorns gezien, geen bruinen zoals in Nederland, maar grijze. We wonen op een berg elke dag dus heuvel op en af. Omdat we 20 minuutjes van Gatwick airport wonen zie ik elke dag vliegtuigen super laag overvliegen echt heel leuk!

Hope you enjoyed it (:

Lots of Love,

Evelien

Reacties

Reacties

Charles

Leuk verhaal. Neem ook een step!

Marleen

Lieve Evelien, bedankt voor de update :) mooi verhaal weer! Blij dat je het naar je zin hebt! Xx Fp, M, Gijsje

Marja

Haha Ik zie het voor me jij rennen achter de stepjes!Heb jij ook je sportieve momentje;)Weer in de verBouwing?Merk je hier veel van?Leuk verhaal en veel plezier in de vakantie met de boys!
Xxxmarja

Peter

Hallo Evelien
zoals Charles al schrijft, neem ook een step.
Veel plezier.
Peter en Ineke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active