George

8 januari 216 deze keer niet in West Central maar gewoon thuis op de bank

Normaal gesproken schrijf ik iets over wat ik zelf mee maak of waar ik over wil schrijven. Deze keer schrijf ik over George en zijn gevecht met Tony.

Iets wat na zes weken nog steeds niet echt lijkt. Iets wat ik nog steeds niet helemaal besef, hoe kan een kind van vier een tumor hebben?

Ik hoop dat het mij gelukt is om deze blog post duidelijk te maken en dat de boodschap over komt...

Sinds mijn blog over slecht nieuws, zijn er veel onderzoeken geweest bij Tony de tumor. Het grootste onderzoek dat ze gedaan hebben was de biopsie. Bij een biopsie nemen ze wat cellen uit de tumor en aan de hand daarvan hebben ze het type kanker kunnen ontdekken.

Het begint nu pas echt, en het is al zwaar. Ik kan mij niet voorstellen hoe het volgende week zou gaan, met Vicki, Woody, Alex, de rest van de familie en met mij. In het begin zag je nog niet zo veel aan George, toen was het besef er nog niet echt bij mij. Toen George op 30 december in de ochtend tegen mij zei: “Mijn benen doen echt heel veel pijn.” en hij ook moeilijk liep, besefte ik weer wat meer hoe lastig het gaat worden. Want wat doe je in zo’n situatie?

Die dag besloot Vicki om hem naar het ziekenhuis te brengen. Daarna werd de uitslag van de biopsie vervroegd. George heeft A Primitive Neuro Ectodermal Tumour (PNET). Dit is een kwaadaardige vorm van kanker en ook nog eens een soort kanker dat niet heel veel voorkomt.

Vandaag is George weer naar het ziekenhuis en zo zal hij daar morgen en bijna de rest van de week zijn. Ze gaan de tumor behandelen met een chemo, operaties en radiotherapie.

In deze zware situatie heeft mijn familie besloten om iets terug te doen voor het ziekenhuis, The Royal Marsden Hospital. Ze hebben een actie op gezet om 100.000 pond op te halen om zo ervoor te zorgen dat er meer onderzoek mogelijk is en om zo het werk makkelijker voor de mensen daar te maken. Maar ook voor alle andere gezinnen die met deze verschrikkelijke ziekte te maken krijgen.

https://www.justgiving.com/fundraising/GeorgeandtheGiantPledge

https://www.facebook.com/georgeandthegiantpledge/

Het is mooi om te zien hoe goed de vrienden, familie en kennissen van Vicki en Woody er zijn voor ze. (mijn vrienden ook!) Ze geven ons voedsel, cadeaus, mooie kaarten en berichten. Vrienden van de familie zetten verschillende evenementen op om geld op te halen.

Zo ook de beroemde YouTube familie The Saccone Jolys. Hun dochter zit bij George in de klas. Toen ze hoorden dat George een tumor heeft, zeiden ze gelijk dat als het nodig is ze absoluut iets willen doen. Het is mooi om te zien dat ze hun beroemdheid graag willen inzetten om iets goeds te doen.

https://www.youtube.com/watch?v=xV0ytWuGUi8

Om ook iets te kunnen doen heb ik besloten om de familie te steunen in The Marsden March op 19 maart. Dit is een looptocht van 14 mile, 22,5 kilometer. Ik ben dan wel een scout die een beetje gewent zou moeten zijn aan lopen, maar dit wordt in een event als dit toch nog wel even pittig!

Jullie kunnen mij sponseren (: Ik weet dat de meeste van mijn vrienden arme studenten zijn maar alle kleine beetjes helpen! Ik heb de lat niet heel hoog gelegd, dit moet lukken!

https://www.justgiving.com/fundraising/georgeandth

Dit was het voor nu, ik hou jullie op de hoogte!

Lots of Love,

Evelien

Reacties

Reacties

Marja

Ja heftig zeg!Jullie allemaal veel sterktexxx

Peter en Ineke

wat een akelig bericht. Veel sterkte voor de familie en ook voor jou. Natuurlijk sponseren we je. Kusjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active