Familie uitje!

4 april 2017

Afgelopen maandag was het de dag voor de 5e chemo keur. De dag voor een nieuwe kuur is George vaak op zijn best. Het was super mooi weer, dus we besloten er op uit te gaan!

Iedereen die ooit in Brighton is geweest, weet hoe geweldig het er is. Zeker als je met mooi weer er heen gaat. Dus gingen we naar Brighton!

In de ochtend moesten we nog even wachten op het dagelijkse bezoekje van de zusters. Ze komen om George medicijnen te geven, zijn pleisters te vervangen of om bloed te prikken. Toen zij waren geweest, konden we gaan, met zijn vijven in de auto was nog best een uitdaging, zeker met kinderzitjes achterin. (:

Na een autorit van ik denk 45 minuten, kwamen we aan in het mooie Brighton. Vicki en Woody wisten een plekje aan de zee waar allemaal leuke dingen zijn voor kinderen. Helaas was het weer hier zo anders dan het weer in Redhill, de zon scheen niet en het was zelfs een beetje mistig. Wij waren hier niet echt op voorbereid met onze zomerjassen en open schoenen. We besloten om naar het centrum te gaan.

Het meest mooie stukje centrum zijn, The Lanes, winkelstraatjes vol met zelfstandige ondernemers. Zoals ik al eerder heb verteld in een blog post, lijkt het op de Ovenstraten in Deventer. In The Lanes gingen we naar een fotowinkel, hier stonden van die fotohokjes en daar hebben we een paar hele leuke foto’s gemaakt! In deze straten zit ook een fudgewinkel, Rolly’s Fudge, ik denk dat ik zelfs zou willen zeggen de beste fudge in de wereld hier verkocht wordt! Deze winkel mocht natuurlijk niet ontbreken in ons uitje.

Hierna middag gegeten in Wagamama, Aziatische noedels. Ik hoorde altijd al goede verhalen over dit restaurant en deze verhalen werden hier zeker waar gemaakt. We vervolgde ons uitje naar het strand, waar wij een fotoshoot gedaan hebben met de George and the Gaint Pledge caps.

George zag een katapult, soort van andersom bungeejumpen, en het kwam in zijn hoofd op dat ik dat moest doen omdat hij zo zijn best deed bij de fotoshoot.

Eerst zei ik heel hard nee, maar toen dacht ik “ach, waarom ook niet..”. Het is wel iets dat je eens in je leven gedaan moet hebben en als ik George er blij mee maak. (:

Dus ik deed het, ik moest op de weegschaal, kreeg een tuigje aan, de man maakte een praatje, ik ging aftellen en kaboem daar ging ik de lucht in! Ik was zo bang en nerveus dat ik niet eens kon schreeuwen! Toen ik eenmaal boven was, maakte ik bijna een achteruit salto maar gelukkig kon ik mijzelf recht houden. Na een tijdje kon ik genieten van het uitzicht en zag ik Brighton vanaf boven (: Voor wie het niet gelooft, volg mij op instagram, voor het video bewijs (:

Toen ik naar beneden werd gehaald hoorde ik Vicki roepen dat mijn broek was geschuurd, oepss AKWARD! Met beide benen weer veilig op de grond stond besefte ik pas wat ik gedaan had, 20 meter de lucht in geschoten!

Hierna gingen we door naar de pier, in het gebouw op de pier zit een grote gokhal. Hier kregen wij allemaal een beetje zakgeld en gingen we naar de 2penny! Toen al ons geld (helaas) op was gingen we door naar de andere automaten.

George is gek op Paw Patrol, hij gelooft ook heilig dat Chase in zijn lijf zit en dat hij aan het vechten is tegen Tony de tumor. Zie de foto hier onder, op de laagste foto zie je een stukje van de foto van George zijn buik.

Ze hadden een spelletje van Paw Patrol en hier wonnen we bonus (hoe toevallig!) Meer dan 1000 ticketjes wonnen we, dit was zo veel dat de automaat twee keer vast liep, hahaha. Hiervan zochten de jongens wat speelgoed uit en toen waren we allemaal zo moe van deze drukke dag dat we naar huis gingen, eten en slapen.

Good Day!

Loads of Love,

Evelien

Reacties

Reacties

Marleen

<3

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active