Alles gaat veranderen

13 april 2017

Hoi allemaal,

Al sinds het begin van George zijn behandeling was het duidelijk dat George voor 3 maanden naar Amerika zou moeten gaan voor radiotherapie, wanneer dit zou gebeuren is nog niet helemaal zeker.

George heeft nu 5 keer een chemo keur gehad in totaal moet hij er 6. Nog maar eentje te gaan dus!

Deze week had George twee scans, met deze resultaten kunnen ze zien hoe Tony (de tumor) is afgenomen en hoe ze het verder traject in zullen gaan. De beslissing om eerst te opereren of om eerst naar Amerika te gaan.

Een grote beslissing voor George en de familie, maar ook voor mij!

Want wat moet ik als ze naar Amerika gaan?

Er zijn 4 opties die ze met mij besproken hebben:

  • Eerder naar huis gaan
  • Ik ga mee naar Amerika
  • Ik blijf in het huis wonen en ga in de buurt een baantje zoeken.
  • Tony heeft op zo’n interessante, onverwachte manier gereageerd dat Amerika niet meer nodig is. (zeer onwaarschijnlijk)

Optie 1 en 3 zijn het waarschijnlijkste het meest waarschijnlijk. Optie 1 zie ik zelf niet echt zitten, want dan ben ik thuis en wat moet ik dan? Op zich is het niet erg om weer naar Nederland te gaan, maar ik denk daar ik dan het gevoel ga krijgen dat ik niet alles van mijn tijd in England gemaakt heb. Nu ik de kans heb om in Engeland te wonen moet ik deze grijpen vind ik zelf. Nummer 2 is zeer onwaarschijnlijk omdat dat te duur word. Optie 3 is denk ik mijn favoriete optie, ik heb dan nog wat meer tijd in Engeland en kan ik nog wat dingen van mijn “bucketlist” afstrepen. Zoals naar Oxford en Bath gaan. De Woodall’s vinden deze optie ook het fijnste, vooral ook omdat er dan toch nog iemand in hun huis woont die alles een beetje in de gaten kan houden. (Het is best een oud huis, waar nogal eens wat mis gaat..)

Dat is het grootste nieuws van de afgelopen twee weken. Verder heeft Alex vakantie en is hij dus de hele tijd thuis. Vorige week heeft hij vooral uitstapjes gemaakt met Vicki en Woody en deze week is hij elke ochtend bij een tenniskamp. Hier breng ik hem elke dag heen en in de middag gaan wij er samen op uit. Bijvoorbeeld naar het park om te voetballen.

Verder zijn hier de voorbereidingen voor Pasen in volle gang, er worden zelfs kaartjes gestuurd om vrolijk Pasen te wensen. Het hele huis ligt vol met chocolade eieren en alle winkels zijn gedecoreerd. Blijkbaar is het allemaal heel groot in England, dit komt denk ik ook wel omdat Engeland, na mijn idee, nog wat meer gelovig is.

Volgende keer, een blog post over de manier waarop we Pasen gevierd hebben! Ik hoop ook dat George geen infectie krijgt en we het gezellig thuis kunnen vieren (:

Net toen ik deze blog had opgeslagen kreeg ik een berichtje dat hij een verhoging had, zijn temperatuur is van 38 en dat betekend dat ze op weg zijn naar het ziekenhuis...

Lots of Love,

Evelien

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active