Mijn verjaardag!

8 juli 2017

Hee allemaal,

Vorige week woensdag was mijn verjaardag. De dag ervoor vierde ik het met mijn gastgezin. In de ochtend had Alex een halve dag school en daarna gingen Alex en ik met de trein naar London Bridge en toen met de Jubilee underground naar Stanmore. Toen we daar aankwamen kwam Woody ons ophalen en reden we naar het ziekenhuis. Daar stapten Vicki en George in de auto en reden we door naar The Beach. The Beach is een soort van pretpark/kermis idee.

Het staat tussen een winkelcentrum en een snelweg in en je hebt er een stukje zand en een kinderzwembad. Verder staan er omheen allemaal kermisattracties. Wat een beetje jammer was, was dat je eerst betaalt om naar binnen te komen en hierna moet je nog voor elke attractie apart betalen.

Omdat het mijn verjaardag was betaalden Vicki en Woody, super lief! Er waren drie super leuke dingen die dag. Als eerste was er het feit dat Alex, Woody, George en ik op een super hoge springkussen glijbaan gingen. Dit was echt wel grappig, ik vierde mijn 20e verjaardag op een springkussen (:

Hierna zijn wij in de botsauto’s gegaan, hier was ik nog nooit echt in geweest, voor zo ver ik mij kon herinneren. Het was echt super leuk om te doen, elkaar aanrijden en achterna zitten!

Toen ik jonger was vond ik het op de Deventer paaskermis altijd heel leuk om in de rond draaiende bank te gaan. Ik vertelde dit aan Vicki, toen ik er een zag en ze vond dat ik er in moest gaan omdat ik nu de kans had om er in te gaan terwijl er niemand anders was. Dus ik ging er in, helaas was het in mijn herinneringen wat leuker maar ik had wel mooi uitzicht (over de snelweg haha).

Na The Beach gingen we op weg naar het winkelcentrum. Omdat ik een paar weken geleden mijn tasje met mijn pas gekochte tuinbroek in de trein had laten liggen wou Vicki voor mijn verjaardag een nieuwe kopen. We gingen opzoek maar uiteindelijk vonden we wat leukers, namelijk een grote donker groene blouse en een licht grijze warme trui. (De avonden in England zijn koud!)

De dag erna was mijn echte verjaardag, in de ochtend skypte ik voordat ik moest werken eventjes met mijn ouders en mocht ik eindelijk een envelopje die al sinds het begin op mij ligt te wachten openen. Ik heb namelijk van mijn vrienden groep een stapeltje met enveloppen gekregen toen ik naar England kwam die ik alleen maar op speciale dagen of momenten mag openen. Nadat ik Alex naar school had gebracht hadden een paar au-pairs in het park afgesproken om mijn verjaardag te vieren.

Annika en Isabel hadden een taart gemaakt en ik kreeg allemaal lieve cadeautjes en kaartjes. De verhaaltjes op de kaartjes deden mij beseffen hoe goede vrienden ik hier heb en hoe erg ik ze ga missen. Na een tijdje moesten de meesten weg en bleven Annika en Irene over. Irene kwam mee naar mijn huis waar we samen luncht hadden. Hierna moest zij ook naar huis en had ik tijd om alle lieve felicitaties te beantwoorden.

In het huis vond ik een hele mooie bos met bloemen. Toen Vicki thuis kwam zei zij dat ze van haar beste vriendin waren voor mij als verjaardagcadeautje.

Nadat ik Alex had opgehaald en hij had gegeten en een douch had gehad gingen we met mijn ouders skypen. Ik maakte de box met cadeautjes opende die ze naar mij hadden opgestuurd.

In de avond kwamen nog drie vriendinnetjes over, we hadden chip, pizza, ijs, koekjes en goede gesprekken. Totdat wij ons beseften dat we nog maar minder dan 6 uur slaap konden hebben dus gingen ze maar snel naar huis. Want helaas moeten we altijd vroeg op.

Al met al een geweldige verjaardag,

Lots of Love,

Evelien

Reacties

Reacties

Jo-Anne

Elke keer weer leuk om je verhalen te lezen en zo mee te beleven. Fijn dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad. Geniet er nog maar fijn van in Engeland !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active